Cum putem folosi vanzarea ca pe un proces eficient care sa ne aduca bani

Descriere Eveniment

Acest program de instruire este conceput astfel incat sa ofere participantilor un ghid practic complet cu privire la fiecare etapa a procesului de vanzare si relationare cu clientul. Accentul se plaseaza pe modul in care trebuie utilizate tehnicile de vanzare din punct de vedere profesional si etic pentru a obtine o eficienta maxima a procesului atat in ceea ce priveste rezultatul final – vanzarea, cat si din punct de vedere al satisfactiei clientului.

 

 

Cui se adreseaza

 

Tuturor profesionistilor care isi desfasoara activitatea in domeniul vanzarilor, indiferent de produsele sau serviciile comercializate si de experienta acestora in domeniu.

Obiectivele sesiunii

La sfarsitul acestui program de instruire, participantii vor fi capabili sa:

  • Identifice si analizeze motivele de cumparare ale clientilor
  • Stabileasca obiective individuale SMART subsumate obiectivelor de vanzari ale organizatiei
  • Pregateasca si controleze eficient intalnirile de vanzari
  • Aplice diverse tehnici pentru descoperirea nevoilor specifice ale clientilor
  • Constientizeze propriul rol in satisfacerea nevoilor clientului
  • Isi structureze prezentarile de vanzare
  • Gestioneze eficient obiectiile clientilor
  • Identifice momentul potrivit si modul in care sa solicite inchiderea vanzarii

Continutul sesiunii

  • Profesionalismul in vanzari
  • Rolul si responsabilitatile reprezentantului de vanzari fata de client si fata de organizatie
  • Comunicarea eficienta cu clientii
  • De ce cumpara clientii?
  • Rolul factorului uman in vanzare
  • Stabilirea intalnirilor
  • Desfasurarea intalnirilor directe cu clientii
  • Prezentarea produselor dupa modelul CAB (caracteristici, avantaje, beneficii)
  • Ce facem atunci cand intampinam rezistenta
  • Intelegerea obiectiilor si utilizarea lor ca oportunitati de inchidere a vanzarii
  • Inchiderea vanzarii
  • Recunoasterea semnalelor de cumparare
  • Tipologia clientilor – stiluri comportamentale si combinatii posibile
  • Modelul ferestrei Johari in comunicarea interpersonala
  • Cum ne adaptam fiecarei personalitati in parte- "Regula de Platina" in vanzari
  • Managementul emotiilor in relatia cu clientii
  • Rezolvarea conflictelor in relatia cu clientii