Cum utilizam resursele

Descriere Eveniment

In conditiile crizei economice, majoritatea comentatorilor si analistilor discuta si explica „ce nu se poate face” in acest context. In tensiunea creata de nesiguranta pietelor si lipsa de incredere in abordarile strategice, managerii au o oportunitate unica de a-si vedea si intelege mai bine propria companie si valorile ei.

 

Intr-o structura interactiva, seminarul aduce in discutie exemplele concrete si elementele teoretice importante legate de subiecte cum ar fi:

 

  • Cum se poate face abordarea strategica in conditii de criza? Cum se „gandeste strategic” pe termen scurt.
  • Dilema creata de nevoia de flexibilitate si rigorile structurale ale companiei. Nevoi organizationale si structurarea acestora in sensul adaptarii la cerintele clientilor.
  • Regandirea portofoliului de produse in conditiile de contractie a pietei datorita crizei.
  • Identificarea zonelor de pierderi in activitatea companiei si posibile interventii asupra lor.

 

Printr-o abordare teoretica, presarata cu exemple reale din experienta consultantului si a altor companii, conferinta se doreste a fi un mediu propice de identificare a unor solutii concrete, o impartasire a diverselor experiente ale participantilor.

Acest training este sustinut de:

Maria Magdalena Radulescu

 

Speakeri

MMM Consulting

Distribuie evenimentul tuturor prietenilor tai