Dezvoltarea relatiilor cu clientii in perioade economice dificile

Descriere Eveniment

Consideram ca acum, mai mult ca oricand, este important sa stim cum sa ne mentinem clientii aflati deja in portofoliu si cum sa atragem alti clienti. Indiferent ca vindem produse sau servicii, relatia cu clientul este parte integranta a unei afaceri. In afara de calitatea pe care o oferim clientilor nostri, modul in care ii abordam a devenit din ce in ce mai important.

Deoarece fiecare client este diferit, este necesar sa gasim abordarea potrivita personalitatii sale. Va invitam astfel, ca prin intermediul urmatorului curs, sa trecem in revista aspecte pe care trebuie sa le avem in vedere, pentru mentinerea unei cat  mai bune relatii cu clientii nostri:

  • Importanta clientilor pentru organizatie
  • Tipuri de clienti. Clientul intern
  • Customer service - ce este? de ce este necesar?
  • Atitudinea fata de clienti
  • Asteptarile clientilor
  • Comunicarea cu clientii / colaboratorii
  • Gestionarea situatiilor dificile in relatia cu clientul
  • Stabilirea unor standarde in relatiile cu clientii

Trainingul va fi sustinut de Magnoliu Stan, trainer Smart Training

                                       

Speakeri

Magnoliu Stan Smart Training

Distribuie evenimentul tuturor prietenilor tai