Management Strategic. Alegeri si Sacrificii

Descriere Eveniment

Viata oricarei organizatii incepe cu un plan de afaceri croit conform viziunii fondatorilor. Pe parcursul dezvoltarii insa, schimbarile in peisajul competitiv pun din ce in ce mai multa presiune pe performanta companiilor facand ca strategiile initiale sa necesite ajustari succesive.

 

 

Uneori este nevoie de acorduri fine, necesare repozitionarii pe linia diferentierii initiale. Alteori numai devieri masive, schimbari esentiale ale viziunii strategice pot asigura renasterea competitivitatii companiei si dezvoltarea ei profitabila in viitor. Oricare ar fi situatia insa, fie ca e vorba de inovatie, segmentare a pietei, reducere a costurilor, crestere a calitatii, o alegere strategica implica obligatoriu si o renuntare, un sacrificiu strategic. Produse, clienti, piete… lucruri care nu mai constituie o prioritate, ne fac uneori alegerea foarte grea.

 

Prezentarea cuprinde abordarea teoretica a acestei tematici impanata cu exemple reale din experienta Bancii Transilvania si a altor companii. Conferinta se doreste a fi interactiva, o impartasire a diverselor experiente ale participantilor.

Cui se adreseaza:

             - Directori Generali,
             - Actionari / Asociati,
             - Persoane cu putere de decizie in privinta orientarii strategice a companiei


Ionut Patrahau, Director General Adjunct
Banca Transilvania