Managementul comunicarii si relationarii cu partenerii dificili

Descriere Eveniment

Comunicarea a fost si ramane unul dintre elementele esentiale care pot asigura succesul unei afaceri, fie ca vorbim de comunicare interna, intre manager si angajati, fie ca vorbim de comunicare externa, cu furnizorii si clientii, sau in comunitatea in cadrul careia firma isi desfasoara activitatea.

Cu atat mai mult, in contextul actual, este bine sa stapanim cateva tehnici simple de comunicare eficienta, pentru a depasi cu bine eventualele momente dificile cauzate de criza, care afecteaza in mod inevitabil si comportamentul uman.

Va propunem o intalnire pe tema managementului comunicarii, in care vom discuta despre modalitati de relationare cu partenerii de afaceri mai dificili, precum si tehnici de recunoastere si abordare a diferitelor tipuri de personalitati. Din cuprins:

  • profilul managerului profesionist
    • disonanta si consonanta cognitiva in comunicare
      • tehnici de eliminare a disonantei cognitive in relatia cu clientii sau furnizorii
        • comportamentele si legatura acestora cu atitudinile oamenilor
          • programarea comportamentala a oamenilor
            • tipurile de personalitati ale clientilor (personalitati clasice)

             

             

             

             

             

             

            Acest eveniment este sustinut de:

            CBC Training

Locatii ale evenimentului

Speakeri

CBC Consulting

Distribuie evenimentul tuturor prietenilor tai

Folosim cookies deoarece ne dorim sa iti oferim cea mai buna experienta online pe site-ul BTClub. Informatiile culese prin intermediul cookie-urilor sunt anonime, insa fara acestea, experienta ta online pe site-ul nostru ar fi semnificativ mai slaba. Navigarea siteului inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate.