Rolul concurentei in strategia de vanzari

Descriere Eveniment

Cum supravietuim pe o piata in care concurenta este din ce in ce mai acerba? Este oare pretul cel mai mic cea mai sigura solutie? Ce facem cand nu avem departament de marketing si nici nu avem bani pentru a investi in asa ceva?

Traim intr-o realitate in care clientul isi consolideaza pozitia si rolul determinant in influentarea vanzarilor oricarei companii. Vanzatorul trebuie sa ia in considerare din ce in ce mai multi factori legati direct de optiunile cumparatorului. Ca sa nu fie atat de simplu, strategia de vanzari trebuie sa aiba la baza si considerente legate de furniziri, concurenta, mediul economic. Cireasa de pe tort consta in diferentiere. Ce e de facut?

Cursul pe care vi-l propunem vine in intampinarea acestor intrebari, concentrandu-se pe strategia pe care trebuie sa o adoptam in functie de miscarile competitiei si oferind o imagine de ansamblu asupra factorilor cheie care influenteaza deciziile de vanzari.

Intrebarile la care vom incerca sa gasim solutii nu vor fi  teoretice, ci extrem de practice, tinand cont de faptul ca toti cei prezenti sunt oameni de afaceri.

Cui se adreseaza:

Cursul se adreseaza persoanelor cu functii de conducere in Departamentul de Vanzari si/sau Marketing al firmei, precum si altor persoane implicate activ in acest proces.

 

Folosim cookies deoarece ne dorim sa iti oferim cea mai buna experienta online pe site-ul BTClub. Informatiile culese prin intermediul cookie-urilor sunt anonime, insa fara acestea, experienta ta online pe site-ul nostru ar fi semnificativ mai slaba. Navigarea siteului inseamna ca esti de acord cu Politica de confidentialitate.