Vanzari - Importanta cunoasterii clientului

Descriere Eveniment

Dl. Marian Jurcaneanu e proprietarul unui mare magazin alimentar. Intr-o dimineata se trezeste mai hotarat ca oricand sa caute cai pentru a rezista concurentei care probabil va apare datorita aderarii UE.

 

Cateva din intrebarile care il framanta sunt:

"De ce unele magazine alimentare au clienti si vecinii lor nu? Impart acelasi vad comercial si totusi clientii aleg doar unul dintre ele. Ce sta in spatele “alegerii”? Cum putem sa ne creem o imagine astfel incat clientii sa se gandeasca la noi ca prima optiune de cumparare? Cum ne modelam forta de vanzari? Ce strategii de vanzari aplicam?" ... Putem substitui cazul D-lui Jurcaneanu cu oricare altul, in continuare fiind convinsi ca toate intrebarile de mai sus persista in mintea noastra - a celor care raspund de vanzarile firmei. Toate aceste intrebari si multe altele vor fi analizate si discutate, in speranta unor raspunsuri din “best practices”.

Cui se adreseaza:

 

Cursul se adreseaza persoanelor cu functii de conducere in Departamentul de Vanzari si/sau Marketing al firmei, precum si altor persoane implicate activ in acest proces.


Daniel Szekely - Director, Directia Clienti IMM
Banca Transilvania